Naučte se ovládat loď - vyberte si
z naší nabídky kurzů
Plachtěte a relaxujte
nabízíme více jak 100
různých destinací
I v zimě můžete plachtit v teple
nabízímé Vám více jak 1000 lodí
v Karibiku a Thajsku
Potřebujte více praxe ?
Přihlašte se na naše zdokonalovací kurzy
a přeplavby.
1
2
3
Všeobecně zde mluvíme  především o pojištění kauce. Na otázku zda pojišťovat nebo ne je naše... více
VÍTEJTE NA PALUBĚ AŤ JIŽ MÁTE AMBICE MÍŘIT PŘÍMO NA MOŘE, NEBO CHCETE ZŮSTAT NA JEZERECH ČI... více
POROVNÁNÍ PLACHETNICE A KATAMARANU Plachetnice (Monohull)-výhody    ... více

Zkušenosti s charterem

Na této stránce najdete naše zkušenosti a zkušenosti našich klientů, které nám poslali od roku 2013 dále.

Pokud máte i vy nějaké zkušenosti pošlete je prosím, rádi je zveřejníme, ať máme všichni co možná největší přehled.

Pro vaši lepší orientaci uvádíme  také odkaz na nazávislý server  EUMNIA.COM, kde  můžete najít rating některých agentur.

SEZÓNA 2014

25.10.-1.11.2014, Oceanis 37,MARY Boomerang Yachting, Olbia, Sardínie

Ahoj Honzo, V Bumerangu proběhlo všechno bez problémů, jsou to fajn lidi a loď byla také OK. Podařilo se nám obeplout Korsiku přibližně 50% plachty a 50% motor. Většinu doby jsme byli na moři sami, maríny taky krásně prázdný, takže celkově výborná cesta. Díky za pomoc a spolupráci, Martin

6.9.-13.9.2014, Bavaria 38/2005, AYC, Vodice, Chorvatsko

Honzo my byli spokojeni a pokud budou nejaké výhodné akce objednam do konce roku loď na rok 2015 asi červen posilám i foto ahojky Zdeněk :))

27.9.-4.10.2014, Harmony 42/2007, Dream Yacht Charter, Phuket, Thajsko

Ahoj Honzo,v úterý jsme přiletěli z Thajska. Moc jsme toho viděli,zažili a jsme nadšený. Chci referovat o krásným výletě a kdo chce zažít trochu exotiky....

Všechno nám klaplo,lety i počasí.V marině mě vítali s tím, že loď co jsem si objednala je bohužel rozbitá a jako bonus mi teda dali loď větší, lepší a ještě s přídavným motorem, který jsem si ani neobjednala - za stejnou cenu.Potom si se mnou sedli a probrali jsme plán cesty - co se dá stihnout za týden(viz plánek v příloze).

Moře,příroda,ostrovy,lidi,jídlo,ovoce všechno je tu skvělý. Marinu jsme viděli za celý týden jen jednu a plachetnice asi 3. Je pravda, že není ještě hlavní sezona. Kotví se tu dobře, moře je tu všude dost mělké (max. 30 m). Projeli jsme zátoku Phang Nga Bay, Phi Phi ostrovy a na ostrově Yao Yai jsme se díky jednomu místňákovi dostali do muslimský vesnice uvnitř ostrova,kde nám ženský pekli kokosky z čerstvýho kokosu a banánový palačinky. Loď jsme odevzdali v pohodě a v marině mi objednali taxi na letiště. Na závěr jsme si dali dva a půl dne v Bangkoku. Levné ubytování jsem sehnala hned vedle Khaosan road,tak to byl hukot. Viděli jsme i královský palác,ležícího i stojícího Budhu,atd..A pak přes Dubaj domu.

Zkrátka DOPORUČUJU, jen kdyby to nebylo tak daleko.

Milada Albrechtová

13.9.-20.9.2014,Oceanis 423/2004 , Krašovec, Marina Tankerkomerc, Zadar,  CRO

Čau, Honzo.

kromě posledního dne to bylo vše v pohodě. Teda pokud pominu, že jsme se na plachty moc nesvezli, ale počasí neovlivníme… Převzetí lodi bylo OK. Do maríny jsme dorazili asi ve 13:00 a telefonicky jsme si domluvili s p. Krašovcem převzetí lodi na 17:00. Nakonec byla loď k dispozici už v 15:00, převzetí proběhlo v pohodě, vše nám bylo vysvětleno, na přání předvedeno. Na dotaz, kam máme loď zaparkovat při návratu, nám bylo sděleno, že kamkoliv v marině….
Během týdne bylo vše OK, s lodí žádný problém, nebylo potřeba řešit sebemenší problém, vše fungovalo jak mělo.
Jediný problém tak vznikl při návratu do maríny. Panovalo šílený počasí, byla průtrž mračen, docela kosa. Dvě hodinky jsme si dali u benzinky, ale s tím jsme počítali. Horší to bylo v marině. Sice jsme krásně “zaparkovali” na volném místě, ale během chvíle nás přišel vyhodit zástupce nějaké charterovky, že to je rezervováno pro jejich lodě. Místo nebylo nijak označeno, ale dotyčný byl celkem nekompromisní, tak jsme ustopili a loď přeparkovali. Bohužel se opakovalo to samé s jinou charterovkou. Volali jsme Krašovcovi, nebral telefon.  Zase jsme tedy vyměkli a přeparkovali, ale do třetice se vše opakovalo. Proběhla už docela slušná výměna názorů, odstrkávání lodi od mola apod. Všechno během toho šílenýho slejváku… Nakonec jsme na čtvrtý pokus zaparkovali u posledního volnýho místa, kam jsme se s tou velkou lodí vešli. Sice nás po pár minutách zkoušel zase někdo vyhodit, vyhrožoval managementem maríny, ale už jsme se nenechali vyhodit. Prostě už nebylo kam…. Následně volal p. Krašovec a strašně se divil, že jsme měli nějaké problémy…
Předání lodi, které následovalo další den pak bylo otázkou 2 minut, p, Krašovec se na tu loď ani nepodíval, jen se zeptal, jestli je vše OK (měli jsme pojištění kauce)…

Takže jediným problémem bylo parkování v marině při návratu. Nevím, jestli je to tím, že je Krašovec malá charterovka a ostatní si s ním vytírají pozadí nebo jestli je to naší nezkušeností a neměli jsme se nechat vyhazovat…
Každopádně jsme si celý týden skvěle užili a epizodu v Zadaru už beru jen jako poučení, že mám být příště asertivnější a říkám si, že jsem si aspoň natrénoval přistávání s velkou lodí a malou a nezkušenou posádkou…

Díky za Vaše služby,

P.

13.9.-20.9.2014, SO 36i, Euromarine, Marina Komoloc,Dubrovník,  CRO

Ahoj Honzo, krátká reference:

loď:
- 3 vinšny stačily na ovládání, holt jsme táhli hlavní plachtu rukou - šla však pěkně, nikde nedrhla a kdybychom ji moc potřebovali vypnout, tak se dala použít zadní vinšna
- sprayhood sice nebyl, ne že chyběl, protože zkrátka SO 36i na něj nemá úchyty. Při kotvení byl však dobře nahražen roletou, která byla stočená na horním předním kraji biminy.
Všechno na lodi fungovalo, loď má perfektně řešené všechny možné prostory a přihrádky atd. Malá, ale hodně se do ní vejde.
Perfektně ovladatelná, jedno velké kormidelní kolo. Motor na 2tis.otáček postrkoval loď kolem 5-5,5 kt.
Plachty bez kazu, stopery a lana zánovní, dinghy nový.
Pouze jedna vada: windmetr i speedmetr ukazovaly trochu méně.
Hloubkoměr byl netradičně seřízen na hloubku od spodku trupu.

Euromarine:
Perfektní, slušní.
Check out fungoval pouze na mé ústní dobrozdání.

administrativa v Černé Hoře:
Vzhledem k obavám, bylo trochu čekání snesitelné.
V Budvě slečna v kanclu mariny doporučila ranní check out v 8-9 hod, tak jsme tam ráno zajeli: celník byl, pasováka celník vzbudil mobilem a harbour master prý pracuje až od 11 hod. Po 2 plechovkách Plzně nás celník s pasovákem pustili bez HM.

zajímavosti v Cavtatu:
- za přistání u celního mola jsme nějaké místní s.r.o. platili 40HRK za pomoc při vyvazování a za poskytnutí informací, kde jsou úřady :-)

trasa:
Dubr-Cavtat-Kotor-Budva-Cavtat-Mljet-Dubr

Jarda

 

30.8.-6.9.2014,Bavaria 45,Noa Yachting Marina Kaštela,Split,  CRO

Dear Jan,
my kind apologies for not writing you earlier!
But you are wright, I am back in the office.......too much to do & I am already traveling and the beautiful vacation looks already far way :(

First of all thanks for ALL arrangements, everything went smooth and perfect :)))
Baravia 45C is a grate boat for what we did, purely vacation & fun &  full enjoy of the sea and sun. Never the less the Skiper / Nikola is a very warm person and with a good knoledge of the area.

Despite the weather everything ellese was greate !

I thank you for ALL and sincely hope to come back to you next year too.

Kind regads,
Ionut

6.9.-13.9.2014,Bavaria 44,Malvazija, AYC.hr, Marina  ACI Komolac, Dubrovník, CRO

Dobrý den pane Hanzl, tak jsme už týden doma z lodě a musím poděkovat za typ na Marinu Hraminu.Loď v dobrém stavu, předání i převzetí lodě bez problémů, chování a jednání v marině velice příjemné.Propršel nám pouze jeden den, takže s ohledem na letošní léto také úspěch.Mějte se hezky.M.D.

30.8.-6.9.2014LAGOON  400,MH26, Marina Hramina Charter, Marina Hramina, Murter, CRO
Dobrý den, Honzo,

dnes jsme se vrátili z plachetky v Dubrovníku a bylo to super! Zatím jsme přes vás měli 2 lodě v Chorvatsku a 1 v Řecku a musím říct, že spolupráce s AYC byla asi nejlepší. Z jejich strany žádné zmatky nebo chyby, loď kontrolovali rozumně, neřešili maličkosti, check-out byl rychlý. Chtěl jsem Vám taky říct, že ani neúčtovali ten internet 30 € (prý už je v ceně), ale na druhou stranu v ceně nebyly ručníky (ty jsme ale nepotřebovali, jen kdyby se někdo ptal tak za ně chtějí 5 €/set). A co se kauce týče, může být složena kartou, ale jen kreditní - to nám nějak nedošlo, debetku nám nevzali, ale naštěstí jsme to rychle vyřešili.

Jak to tak bývá, když se člověk vrátí domů, už přemýšlí, kam za rok:-). Rádi bychom zkusili jih Itálie. Mám proto dva dotazy: co byste nám doporučil? Berou tam v pohodě chorvatské papíry?

Díky a přeji úspěšný zbytek sezóny, případně dobrý vítr do plachet,

Lukáš B.

16.8.-23.8.2014, Oceanis 37, Boomerang, Marina di Portisco, Olbia, ITA

Dobrý den pane Hanzle,
tak jsme se šťastně vrátili ze Sardinie.

Vše proběhlo v pohodě, úplná spokojenost !

Díky moc a snad zase příště někam jinam :-)

S pozdravem
Vaclav K.

9.8.-16.8.2014, Lagoon 420/2009 ,Angelina Tours, Sangulin-Biograd, CRO

Dobrý den,

hlásím, že jsme se po týdenním jachtingu na katamaránu vrátili a vše je OK. Jenom Vám posílám zpětnou vazbu na charterovku – abyste věděl kvůli dalším klientům. Protože, pokud si tyto informace nebudeme vyměňovat, tak toho ti, kdo poskytují nevalné služby, budou zneužívat. Možná by stálo za to provozovat nějaké fórum či recenzní místo a na něm hodnotit služby a přístup charterovek – dlouhodobě by to mohlo vést ke zvýšení kvality služeb. Text, který je dole, jsem psal průběžně v telefonu (nehleďte na gramatiku J) a čekal jsem, co bude ještě v pátek nakonec. Nyní posílám.

Mějte se.

Martin

‎9:10 recepce (buňka u vjezdu) říká ze naše loď je volna ale ze tam nemůžeme a ze si máme najít místo na ulici a zaplatit městu parkovani

9:15 kancelář - jak to vypadá? Loď prázdna ale neuklizena, ale když jsme tu brzo tak si můžeme připlatit 100 € a zavolají posily a uklidí a předají nám ji ještě dopoledne, jinak že platí 17:00 dle smlouvy. Příplatek jsme odmítli. Na to pak začala klasick‎a debata, tak vyridme papíry a my vám zavoláme jak to bude uklizeno, ale nemáme čekat ze to bude dříve než ve 14-15:00. Papíry jsme vyridili a šli do města.

14:45 jsme se šli zeptat jak to vypadá? Řekli že ještě aspoň hodinu. Na lodi makali 4 zenske a evidentně právě začali, protože loď byla ve stejném stavu jako ráno.

15:45 Stále čekáme na telefon ze je hotovo‎. Ještě že jsme nevzali tu roční dcerku.

17:10 skončil Check in (začal cca v 16:30)‎ - můžeme jít stěhovat, všechny ostatní katamarany jsou pryč, kromě jednoho jsme na molu sami.

Tipuji, že nám to udělali schválně, za to že jsme odmítli připlatit 100 Eur. Nicméně debaty probíhali z obou stran pohodově a v klidu jako vždy.

Sítě na zábradlí: i když jsme jim neřekli, že už je vlastně nepotřebujeme (nejmenší dceru jsme nakonec nevzali), tak ji stejně nenamontovali.

Wifi na lodi:

Sobota: přístroj jsme zapnuli a připojili se – po pár minutách to zkolabovalo. A tak se to párkrát zopakovalo.

Neděle: stejný stav jako v sobotu.

Pondělí ráno: opět nejdou data. Přístroj jsme už mnohokrát restartovali a za celou dobu to fungovalo pouze 2 krátké chvile. Tuto službu jsem potřeboval nejvíce kvůli dnešnímu ránu - celofiremni porada - příprava materiálů.

Po zbytek týdne s to bylo lepší i když stále s výpadky (dle síly signálu to nemělo nic společného s tím kde se nacházíme)

Celkově ke službám: z maríny Sangulin jsem jel poprvé a určitě naposledy‎. Nemožnost parkování v areálu, jakesi buňky s WC a rádoby sprchou (vše ne zrovna vonící i když uznavam uklizene) - naprosto nedostatecny standard oproti beznym službám v jiných marinach, ani nijak jinak kompenzovany (např. cenově). To vadí hlavně s ohledem na poslední (odjezdovy) den – voda ve sprše, kam jsem se odvážil jen já, úplně studená).

2.8.-9.8.2014, Bavaria 37/2006, MYD, Betina-Murter, CRO

Dobrý den,

Děkuji o Váš zájem o námi strávenou dovolenou. Loď byla v pořádku, předání OK. Počasí pěkné a vítr nám přál. Vzhledem k závadě na vozidle jsme se zdrželi s příjezdem a tak jsme volali do maríny, že přijedeme pozdě. Ochotně nám loď nechali odemčenou a předání proběhlo v neděli. Taktéž předání zpět neřešili. Kontrolovali pouze plachty, okna a potapěč. Takže krásná dovolená. Milan M, Plzeň

21.6.-28.6.2014, Oceanis 40/2014, Blue Trend, Tropea, IT

Ahoj Honzo!

No jo, ten návrat do reality mi dává zabrat..
Bylo to po všech stránkách výborný. Mylsím že ta marína je při cestě na Lipary ideální, milej a ochotnej přístup, bezproblémové předání i převzetí lodi. Možnost nákupu atd..vše ok. Doporučuji, kdyby tam někdo mířil..

Doprava letadlem do Říma a z Říma a vlak taky ok, vše šlo v poho.

Samotná plavba se taky vydařila, jen Stromboli byla uzavřená pro hyperaktivitu, ale i tak jsme si to užili, vz video... )

Takže samá pozitiva!

Za pár týdnů jedu na kamarádovu lodičku do Chorv. a na podzim bych rád nějakou regatu, ale zatím nic nemám.

Měj se a budu se těšit na další spolupráci! :-)

JP

https://www.youtube.com/watch?v=4YYOYUkoJm0

https://www.youtube.com/watch?v=tSbmpVJAKjI

14.06.2014 - 28.06.2014, Oceanis Clipper 393 - Kerry Dancer - 2006, NOA Yachting, Kaštela, CRO
Hi Jan,

Once again, thanks for the best option offered: the Noa Yachting have high quality service and the Marina of Kastela is very comfortable. Unfortunately the behaviour of the boat was not fulfilling my expectations ( very lazy, turning the wind, not steering on starport side, etc) but the comfort on board was fine. Just to have an idea: side wind 26knots and boat speed 5knots, on full sails ( full batten sail).......

Catalin, Romania

 

10.5.-17.5.2014, Cyclades 39.3./2007, Sailing Europe, Rogač, Šolta, CRO

Ahoj Honzo!
Vše v pohodě, jsme doma.
Foukala  3 dny (nevídané!!!) tramontana, tak do 45 kts, ale na otevřeném moři až 70 kts!
A k tomu teplota 13-14°C. Prostě mazec. Ale nálada i morálka byla vynikající, jezdili jsme stále. Asi jediní :-)
Lodě Benetau Cyclades 39.3 překvapily. Velmi odolné, nic z nich napadá (zámky, okýnka). Konstruované spec. pro charter. Dojmově působí kvalitněji než stejně staré Bavarie.
Velmi prostorné kóje, WC, lednice, úložné prostory atd. Nejsou tak jezdivé jako třeba Elan, konstrukce je přeci jen starší, nicméně není problém se dostat na hranici konstr. možností. Ovládání snadné, trochu váhavější při zpětném chodu.
Zajímavost: nové Benetau (které také mají) označují jako shit. Zajímavé. Inu, šetří se asi všude.
Plachty staré 2 roky, angl výroby. Snad nejlepší, co jsem zažil. Oba refy fungovaly jak mají, plachta se dala i tak opravdu trimovat.
Europe sailing je mrňavá společnost, ale o svoje lodě se asi dobře starají. Prohlídky motorů, antifouling,... Přejímky bez potíží, profesionální. Pokud se vrátí kauce :-) tak bez připomínek a doporučuji.
Marina Rogač je malá, příjemná, pár míst a dobře chráněná. Benzínka bez čekání (pokud rusáci nenačerpají palivo do waist tanku :-)), konoba, ferry. Parking zdarma kousek od lodí, nehlídaný.
Trajekt ve Splitu je dobře vyznačen, najde se na první pokus. Ale kapacita na lodi je jen asi 40, snad 50 aut. A v sezóně musí být plno. Je tam hodně nových apartmánů, turistů.
Myslím, že v červenci bude problém se dostat s autem na trajekt.
To je asi vše podstatné, kdybys chtěl nějaký další feedback, napiš.
Ahoj a díky
Miloš a Tomáš

21.6.-28.6.2014, Bavaria 34/2001/HOLLY, AC Charter,Dalmacija ,Sukošan, CRO

Dobrý den,

vrátil jsem se ze Sukošanu a chtěl bych podat krátké info a postřehy. Asi se Adriatic Charter zlepšil v přístupu ke klientům (posuzuji s odstupem asi 5-ti let). Už jsem nepostřehl aroganci, tak typickou. Neudělají nic navíc, čili předání lodi v 17 hod. check aut není možnými principielně v Pá, což znamená doprošování v SO od 8 do 9 hod. Přejímku si dělají poctivě, prolezou celou loď (proto také asi není možně předání nevystěhované lodi v PÁ), ale to je OK. Loď B34 Holly 2001 byla zrenovovaná, prov. baterie ca 160 Ah, led-diod-světla, celk. dobrý stav včetně plachet, Zodiak troska-standard.

Pak už jen drobné provozní problémy:

-          Rozpadl se motor autopilota-popraskané pouzdro, spravil jsem a po návratu potvrdili, že problém znají a konečně zdemontovali z lodi k výměně.

-          Vypadly 2x přístroje / reset, takže ztráta denního log, info o hloubce a rychlosti.

-          Poslední den „zatuhnutí“ vrtulky na rychlost a log. Bylo to „načaté“, log silně proměřoval. Už jsem neřešil.

-          Připojení plynu standardně katastrofa, těsnění staré, zatvrdlé, velmi problémové.

Na chyby byly upozorněni a tvářili se, že vše opraví. Vše jsou běžně problémy umocněné stářím lodi, takže OK.

Jinak vše super a díky za spolupráci.

Vladimír A.

 

SEZÓNA 2013

6.4.-13.4.2013, SO 40.3./2006, LULLY, Grgič, Olive Island, HR - Původě jsme měli mít Elan 384/2005, ale v maríně nás čekala 40.3 /2006.Tak jsme byli trochu ostražití. Nakone jsme byli moc mile překvapení kvalitou lodi a také i servisem Grgič Yachting. Podařilo se nám při silném větru natrhnout genu .... Za cca 50 cm trhliny jsme zaplatili 180 KN. Myslím, že férová cena.  V maríně je parkovaní zdarma a ceny trajektu pro auto a 4 osoby vyjde přesně na cenu parkování v maríně na pevnině ... Všeobecně jsme byli spokojeni, Děkujeme AZ Yacht za dobrý typ na opravdu levnou ale dobrou plavbu !! Ahoj Standa G.

 

6.4.-11.5.2013, Gib Sea 51/2002, STRAWBERY, Master Yachting, Sukošan, HR - Ve čtvrtek před příjezdem klietna do lodi udeřil blesk a vyřadil veškerou elektorniku. Jako náhradní loď klient dostal Bavaria 49/2003.Loď ale nebyla 10+2 ale jen 10+1 a tak společnost nabídla kompenzaci ve výši 1000,- EUR. Ta nám byla poslána na  účet cca po měsíci a my jsme se s klientem vypořádali. Za plavby byl problém s uvolněným autopilotem, který blokoval kormidlo. Tuto závadu na zavolání charterovka opravila a ušlý čas komenzovalo slevu na motor ve výši 100,- EUR. Přes jisté problémy  se Master Yachting zachoval slušně.Oldřich L.

 

4.5.-8.5.2013, Bavaria 32/2002, VENUS, Biograd, Full Team, HR - Prima krátká plavba. Předání a převzetí ok. Loď je z roku 2002 a má už něco odžito. Takže pokud si ji vyberete (dobrá cena) a možnost zapůjčení i na kratíš dobu, pak musíte tu a tam zamouřit oko. Tomáš N.

 

11.5.-18.5.2013, 2xBavaria 40/2013,"4" a "12", Adriatic Charter, Sukošan, HR - Ahoj Honzo, posílám krátké info z naší plavby.Všechno dopadlo výborně. Počasí, vítr až  45 knt, málo lidí, bezva parta. Nové Bavarie 40 Cruiser trpí uspornými opatřeními. Šetří se haléřové položky a škodí to dobrému jménu.Např u zcela nové lodě upadla 3 okénka, lámou se úchyty roletek atd. Problém se charterovkou ale nebyl, ví o tom a chovali se korektně.Lodě mají dobré trupy, jezdivé a stabilní. Vybavení na palubě standardní, kvalitní.Lodě nejsou vybaveny genoami, ale jen focky. A ani geny nelze použít, protože nejsou dost dlouhé koleje s jezdci. To byl obecně problém, Kosatky jsme trimovali o vazáka a pod.Také není vybavení na použití spinakru, nejsou kladky vzadu ani kam je přidělat. Prostě je to cruizer pro charter, tak je potřeba se na to dívat.
Vybavení interieru velmi slušné, mikrovlnka, trouba, televize.Výborné bádeplato s písty.Celkově, hodnotím je pozitivně. Bez velkého úsilí jsme jezdili 8 -10 kts, bez náznaku přemáhání materiálu.Také jsme se shodli na tom, ze společnost Adriatic Charter se chovala dobře, byli milí, profesionální.To je asi vše, měj se. Věřím, že sis užil v Itálii tak, jako my. Ahoj Miloš

 

11.5.-18.5.2013, Bavaria 46/2005,CARRIACOUN, Adriatic Charter, Sukošan, HR - Dle všeho dobrá plavba na sever. Druhý dne se zaseklo kormidlo, respektive nereagovalo jedno kormidelní kolo. Dojeli jsme do maríny ACI Rab a volali AZ Yacht. Ta předala informace Adriatic Charteru a ty defekt opravili. Lod ok... servis AC charteru slušný. Týden plný větru-silné jugo. Rob

 

11.5.-25.5.2013, First 35, "3", Alternautica.com, Jezera, HR - Ahoj Honzo,jako vždycky si dovolím ve stručnosti drobný report z charteru ...Celou cestu do CRO vydatně pršelo a ani přejetí Velebitu nerozhodlo (viditelnost tak 100 m).Aladin však nezklamal a tak v Jezeře už občas svítilo slunce.Trošku komplikace byla s CREW LISTEM (tvrdili, že jim nikdo nic naposlal), ale nakonec jsme nějak on-line udělali potřebné dva různé (přesně tak, jak jsi o tom mluvil ..).Sleva za to posledně taky byla (50% SPI + WIFI na palubě) - to WIFI bylo super hlavně kvůli počasí (bohužel když v druhém turnusu nejmladší člen posádky zjistil, že je na lodi WIFI, která funguje dokonce i za plavby, celý den jsem ho vždycky neviděl (jednou v kajutě, pak v kotevně (to nepochopím ...)).Co se týká lodi, tak opravdu bomba (pád drobností bych sice panu Farrovi poradil ... ale v zásadě hodně dobrý) - závodíme výhradně se zástupci tradičních námořních velmocí ...I přesto, že poprvé v životě jsem byl nucen jeden den zůstat v přístavu (Korčula) a nikam neplout kvůli pověrtnostím podmínkám (do Dubrovníku proti větru 30 kts za deště se saharským pískem - potom byla celá loď od bláta), které by část posádky asi nepřežila, jsme však stejně absolvovali všechny důležité body po okružní trase (včetně Palagruža, Dubrovnik a na druhé straně Proversa) a celkem 540 nm není sice moc, ale myslím, že všichni si to užili ...Celkově bylo počasí chladnější, avšak větrnější, idelání pro Ty, kteří jezdí zásadně na plachty ...Bylo to opravdu hezký ...Takže zatím AHOY a příště ...Dag

 

11.5.-25.5.2013, BAVARIA 50/2007,MG Yacht, ADMIRÁL, Atény, GR  -  Výborná 14 denní plavba, slunce, trochu deště, větrno i dost vln. Posádka fajn a tak rásných 14 dnů po Kikladech. Servis v maríně dobrý. Loď v dobrém stavu. Poslední den se nám zaseklo kormidlo. Trochu drama,ale nakonec jsme vyřadili jedno kormidlení kolo a dojeli bezpečně do přístavu. Pokud někto tvrdí, že se ve vlnách dá řídít Bavaria 50 na záložní pínu TAK NEDÁ :)). Pro informaci o cenách pár údajů z mého LODNÍHO DENÍKU: Vetšina marín, respektive  stání na ostrovech u mol je za cenu 2-10,- EUR. V porovnání s Chorvatskem je to jako "nebe a dudy" Pokud chcete jen vodu je to za 1-2,- Euro. Přes potíže Řecka vše fungovalo. Honza

 

1.6.-8.6.2013, Elan 434/2005, IMAGIC, Sun Life, Split, HR - služby společnosti Sun Life profesionální a kvalitní. Loď- vše funkční, ale již přeci jen 8 let v charteru. Převzetí a předání bez problémů.  Jediné co nás zaskočilo, že si agnetůra nechává kauci blokovánu 3 týdny. Tedy ještě dva týdny  našen odjezdu z maríny. Jiří O.

 

1.6.-8.6.2013 Bavaria 43/2009, SEA PARTY, MG Yacht, Lefkáda, GR - Vše ok. Cesta na Lefkádu letadlem z Vídně cena 298,- EUR s Austrian. Transfer z letiště Preveza 10.- EUR za osobu.

 

8.6.-15.6.2013, Bavaria 44 BT/2002, LEOPARD, Adriatic Charter, Seget Donji -Trogir, HR -Ahoj kamarádi do Prahy,děkuji za Vaše služby spojené se zajištěním lodi a doporučením místního pronajímatele. A odpovědi? 1 - Marína v Segedu je nová a pěkná. Molo je prostorné a místa pro vyplutí a návrat je dostatek. Příjemné je, že tankovací stanice je v Trogiru, malý kousek od maríny a dobře se k ní zajíždí. 1a - Parkování dole na betoně je za 70,- EUR, ale hned u vjezdu Vás na to upozorní a nabídnou zcela vyhovující parkování za 35,- EUR nahoře před vjezdem - pohoda. 1b - v maríně je obchod s tekutinami - alko i nealko a stánkaři se zeleninou. Kolem je ale několik obchodů se vším ostatním - opět pohoda. 2 - Adriatic Charter a její technici jsou zde v pohodě a v přátelském naladění. 3 - Loď byla připravena na plavbu včas a dobře. V 13,00 hod už nás pustili na loď, prohlédnout a přejmout. V 15,30 hod jsme začali nakládat a v 16,15 hod jsme vypluli. 4 - Leopard už je postarší loď. Jen jsem vyčistil rychloměrnou vrtulku, jinak bylo vše O.K. Dokonce nová Genoa. Hlavní plachta bez vad. Trochu haprovala tloušťka lan v brzdě (1x) a byly vychozené záseky na vinšnách, ale nic, co by se nedalo zvládnout. Kliky zcela bez pojistek, ale žádnou jsme neztratili - možná tím spíš. Loď má stále dobrou stoupavost, dno očištěné, no co budeme rozepisovat - O.K. 5. -Vlastní blbostí jsme zlomili kličku lukny, otěží kosatky, ale koupili a namontovali jsme novou. Od technika jsme za to sklidili poklonu a pochvalu "good skiper" a ať příště přijedeme zase :-). Kauce vrácena v plné výši.To už asi stačí, ne-li? Spousta fotek a námětů na povídání - až se potkáme. Počasí vyšlo jachtařsky, upluto trochu přes 220 Nm, jednou pro "demonstrování" co to umí, bylo i zábradlí ve vodě :-).Díky za vše.Zdravíme za celou posádku ! Jarda a Naďa P.S.: Jene, bude přes léto čas se potkat? AHOJ

 

15.6.-22.6.2013, Elan 434 /2005, IMAGIC, Sun Life, Split, HR- Kratky Feedback  IMAGIC  SunLife  PLUS - Jednani v marine od personalu OK. MINUS - Prestoze lod stala v marine tyden volna nikdo nezkontroloval ze nefunguje lednicka  takze prestoze jsme prijeli  asi ve tri hodiny lod byla opravena az po sedme vecer  (vymena Chargeru). Druhou zavadou bylo ze zaplaceny WIFI Internet nesel (problem s routrem) bylo ale odstraneno pred odjezdem. Treti zavadou   na ceste  byla porucha  zavesneho motoru   neco bylo se syticem. Jinak lod byla v dobrem stavu vzheledem ke stari  lode vzhled , plachty …  po opravach pak vse fungovalo. Zdravi Pavel R.

 

15.6.-22.6.2013, Bavaria 50/2008, ROMANA, Ankora, Sukošan, HR - Tato Bavarka ROMANA je jejich jediná 50, které má závěs na spinakerový peň ( mají dvě 50-tky). Měli jsme na výběr nezi spianakerem a  genakerem, takže  potud skvělé, obbjednání klapalo, ale při kontrole  takeláže k spinakeru, terý jsme vybrali, se ukázalo, že nahoře je zaseknutý/vytažený výtah spinakerut. Takže se jelo bez něj a my ušetřili 140,- EUR. Jarda

 

15.6.-22.6.2013, Hanse 400/2011, Flensburg,  Mola, Dánsko - Zřejmě technologickou vadou laminace vrstev při výrobě se uvnitř trupu objevují v laminátu trhliny. Zdá se, že nemají vliv na funkčnost lodě. Dle sdělení předávajícího jezdí každý rok z továrny na záruční opravy,ale ani zde se nedaří vadu opravit... takže na příště zůstaneme u starých dobrých Bavárek... Pavel

 

15.6.-22.6.2013, Bavaria 37/2007, SILVIJA, Orvas, ACI Split, HR  - Vrátili jsme se bez ztráty kytičky. Moc nefoukalo, bylo vedro. Loď jsme měli úplně tu samou, jako vloni. Byla kupodivu v lepším stavu, než vloni, i když rychloměr nefungoval už i vloni, Ale dá se to odečíst na GPS. Děvčata v charteru jsou  příjemná, vše probíhalo rychle.  Nabízejí kromě jiného licenci na rybaření, prut, potápěčské potřeby, ale také WIFI internet modem USB za 30,- Eur na týden. Ten modem se ale také dá koupit na každé poště levněji.  Předání i převzetí lodi bylo kvalitní, rychlé, na úrovni. Loď byla velmi hezky uklizená a voňavá. ORVAS lze jen doporučit. Na parkovišti v marině jsou dva chlápci, kteří nám nabídli parkování za 5,- Eur na den. Nevím jak to dělají, ale oficielní ceník v ACI je 10 E na den. Osvědčilo se nám končit ve čtvrtek na Šoltě v Rogači, kde je pumpa. Natankovat ještě ve čtvrtek večer a pak už v pátek bez fronty na pumpách do Splitu. Richard G.

 

15.6.-22.6.2013, Bavaria 38/2008, Sunday You, Full Team, Biograd, HR - Děkuji vám oběma za zajištění lodi, Honzovi pak ještě za řešení průkazu. Dovolenou jsme si užili. Vítr byl slabší, ale to nevadilo.Loď: Měli jsme rezervovanou loď ANA (Bavaria 38 z roku 2008) s bočními propelery, dostali jsme Sunday You bez nich, stejně starou a jinak zřejmě stejně vybavenou. Majitelka nám ochotně pomohla s parkováním (pod pergolou u domku vedle mariny za 3E/den), obecně byli všichni z charterovky velmi ochotní, zejména Tom, kterému nás přiřadila.Tom s námi prošel loď, vysvětlil na co si dát pozor; sám jsem při bližší kontrole zjistil zlomený háček a chybějící lampu u záchranného kruhu (obojí za chvíli přinesl v pořádku), Toma jsme potřebovali 2x v průběhu plavby (viz níže), na závěr vše orientačně zkontroloval, nehrál žádné divadlo s náhodně objevenou závadou apod. musím ho velmi pochválit. Pravda, měli jsme pojištěnou kauci. Loď sama o sobě byla v pořádku, jen asi po půl hodině cesty první den přestal fungovat indikátor směru s díly větru (už se neprobral) a pak poslední den několikrát na pár minut zcela náhodně vypadla kompletně celá elektrika (doteď nevíme proč) – pak zas sama naskočila, říkal, že se na obojí podívá elektrikář. Určitě si rád od vás loď příště půjčím.S pozdravem Ondřej Ch.

 

22.6.-6.7.2013, Oceanis  423 / 2004 (refit 2012), PEGASO, Controvento, Punta Ala, IT  - Máme k dispozici vyplněný formulář o spokojenosit  na lodi Pegaso. Hodnocení 1 až 5 , 1 -  je nejhoší a 5 -  je nejlepší . Převzetí lodi  - spokojeni -  4. Čistota lodi  - spokojeni  - 4. Kavalita  lodi - spokojeni  - 4. Pomoc v marině -spokojeni  - 4. Tomáš B.

 

29.6.-6.7.2013, Oceanis  423 / 2006 (refit 2012), ARIES, Controvento, Punta Ala, IT  - Máme k dispozici vyplněný formulář o spokojenosit  na lodi Aries. Hodnocení 1 až 5 , 1 - je nejhoší a 5 nejlepší . Převzetí lodi  - velmi spokojeni -  5. Čistota lodi  - velimi spokojeni  - 5. Kavalita  lodi - velimi spokojeni  - 5. Pomoc v marině -velimi spokojeni  - 5.

22.6.-27.6.2013, First 40.7. / 2008, CARMEN, Aba Vela, ACI Split , HR -  Hello Jan,The sailing week is now ended and the regrets for this are huge: all of us we are hardly believe that somebody was cutting of some days, otherwise can't be explained how was so short our holiday..?!?!?  We had good weather conditions, with everything : wind, waves, calm, Bora and a lot of sun and fun.I'm writing you to say "Thank you" to support me to choose a good boat.Maybe not so new but really fast one ! Is mandatory to mention here as well that the service provided by the people from Aba Vela company was excellent: they was friendly and supportive ( Dusko and his son) , making the hand-over procedure fast and efficient, being able to leave the marina on the same day, Saturday. I hope to hearing next year in order to find another nice and fast boat, maybe for a longer period ( 2 weeks). Meanwhile, please remember that if you ever need a crew member for some crazy adventure, please let me know :) Many friendly regards Catalin

29.6.-6.7.2013, Bavaria 37/2002, BONSAI, Euronautic, Biograd, Kornati West , HR  - Ahoj Honzo, bylo to super..poslední dny foukalo jak sivňa až 31 KN..Nechal jsem v lodi spacák.Je možné, aby ho po někom poslali ? Děkuji. Dan R.  ( Spacák se nenašel a tak zařazujeme do ztrát :(( Pozn. AZ Yacht)

 

6.7.-13.7.2013, Lagoon 400 S2/2013, Sun Shine, Split, ACI Marina, Sun Life, HR  - Moc pěká loď a posádka ztrávila fajn pobyt. Poslední den posádka volá, že se potápí na Paklenici a že chybí na jednom propeleru pojistný šroub. Voláme Sun Life. Reakce od Base Manager je, že nemohou nikoho poslat a že ať posádka jede jen na jeden motor, tím se propeler neztratí. V sobotu ráno se posádka vyvazuje u mola.  V maríně čeká potapěč a Base Manager. Zjišťují, že propeler je poškozen od posádky (namotaní lana na proleper). Posádka si je jista, že žádný provaz nenamotala. Situace "tvrzení vs. tvrzení"  a hořkost v ústech na obou stranách.. Nakonce posádka pišla o 741,- EUR. ze své kauce. AZ Yacht přispěl finančně naztrátu částí kauce, protože  nebyl 100% přesvědčen, že bylo v maríně jednáno profesionálně.

 

6.7.-13.7.2013, Elan 45/2002, SARA, FULL TEAM, Biograd, Kornati North , HR  -  Předání a převzetí, dle posádky proběhlo snad v požádku. Problém má loď z ledničkou. Málo chladí. Dále v pondělí měla loď problém s poklesem napětí. FT příjel do Skradinu a  jednu baterii vyměnil. Další zprávy jsem již nedostal. Loď má starší baterie, které nesnesou velké odběry, především ledničku a zřejmě i autopillot. Dle mého názoru a jak loď znám, tak na své staří na plachy jezdí moc fajn, ale  na ledničku je dobré nespoléhat. (Pozn. AZ Yacht.cz)

 

6.7.-13.7.2013, Lagoon 380/2004, TAJA, ECOS, ACI Trogir, HR - Problém s vrátkem díky vypadnutí tepelné  pojistky. Příčina zřejmě pozdě vypnutí ovladače vytahovaní kotvy. Prosím na toto dávejte pozor, vyplatí se to. Pokud navíjíte kotvu,tak sledujte řetěz a včas vypněte navyják a nenechte "hrubě" dojet kotvu na doraz (Pozn. AZ Yacht)

 

6.7.-13.7.2013, Bavaria 46/2005, HELENA, Euronautic, Biograd, HR - Loď v dobře připravena. Servis v maríně velice dobrý. Děkujeme za krásnou dovolenou. Vladimir S.

 

6.7.-13.7.2013, Feeling 44/2005, BIG ESCOBAR, ASC-BURIN, Biograd, HR -  Loď sice z roku 2005,ale v dobré kondici...drobnosit se dají přehlédnout.Snad jen protože loď přechází ze správy ASC Gomar pod správu Burin Yachting bylo přednání a převzetí velice pečlivé a ddlouhé. Vše technik kontroloval velmi precizně. Počadí přálo, posádka spokojena. Díky za dobrou dovolenou :)) Pavel M.,Praha

 

6.7.-13.7.2013, Bavaria 40 C / 2013, MANHATTAN 24, Adriatic Challange, Biograd, HR

Přeji dobrý den pane Hanzle, personál příslušné chaterové společnosti byl profesionální, loď byla v dobrém stavu, ale jen poznámku, loď byla vyrobena v roce 2012, dána do provozu únor 2013 a přitom měla poměrně dost „šrámů“. Jinak ovladatelnost lodi byla velmi dobrá. Snad ještě jednu poznámku, v některých marinách mají systém pro parkování aut takový, že pokud máte pronajatu loď, tak dostanete parkovací kartu a můžete s vozem vyjíždět a zajíždět jak potřebujete, to v marině Kornati nefunguje a za každý vjezd a výjezd inkasují peníze extra, místo toho, aby vám prodali něco jako týdenní parkovací kartu. Pokud bych použil stupnici hodnocení od 1 do 10, tak bych dal 9. Chci poděkovat i Vám za služby, které jste nám poskytl. S pozdravem Oldřich V.

13.7.-20.7.2013, Elan 333 2002, AYC, Vodice, HR - Díky zdravotním problémům  v rodině jsme přijeli až v pondělí. Ochotně nám loď předali před obědem. Profesionální zacházení a servis.Moc děkujeme. Roman Č., Nitra

15.6.-20.7.2013, Vektor 401/2002, SUSAK, Asta Yachting, Sukošan, HR -
Ahoj Aneto a Honzo,už jsem se chystala konečně po svém příjezdu napsat. Loď Vektor 401/2002 měla nové plachty a byla super. Za celých pět týdnů žádná porucha. I když jsem za celou dobu byla v marínách málo, tak elektrika na lodi sloužila dobře.Ocenili jsme to hlavně / lednička/, která mohla být stále zapnutá.Služby ASTA YACHTING bez chyby. Při střídání posádek vždy byli ochotni, aby byla spokojenost na naší straně.  Objevovala jsem krásné zátoky na malých ostrovech, které jsem vždy přehlížela a nikdy jsem tam ani nenahlédla. Jako např. Iž,Rava,Sestrunj.Moc vás oba zdravím a za vše děkuji. Určitě si zase u vás loď objednáme.
Přeji hezký den Marie P. , Ustí nad Labem

11.7.-19.7.2013, Bavaria 40, MARTA, FULL TEAM, Biograd, HR - Dobry den,vse probehlo v naproste pohode, hlavne agentura byla bez chyby, to se neda rici o lodi. Je videt, ze ma nejlepsi za sebou, plachty jsou uz hodne za zenitem a je tam spousta drobnych zavad, ale celkove vse ok. S pozdravem Ruda K.

 

PRŮBĚŽNÉ SHRNUTÍ A DOPORUČENÍ:

+ NEJLEPŠÍ ZKUŠENOSTI S PŘEDPOVĚDÍ POČASÍ ZA LETOŠEK ZATÍM MÁME S: WWW.WINDGURU.CZ . VYCHÁZEL NA VŠECH NAŠICH PŘEPLAVBÁCH NA KORZICE, SICÍLII I NA JADRANU. VYCHÁZÍ I VŠEM DALŠÍM POSÁDKÁM VELICE DOBŘE. STEJNĚ DOBŘE FUNGUJE WWW.WINDFINDER.COM. OBA POUŽÍVAJÍ STEJNÁ DATA PRO VSTUPY, TAK ASI PROTO. POKUD PODNIKÁTE PŘÍBŘEŽNÍ PLAVBY, JAKO VĚTŠINA Z NÁS, PAK NAVTEX, NEBO NÁSLECH POČASÍ NA VHF JE JIŽ JEN JAKO ZÁLOHA, POKUD BY NĚCO SELHALO.

+PRO STAHOVANÍ DAT Z WINDGURU A PRO MAILY SI ZAJISTĚTE DATOVÉ SLUŽBY. CHORVATSKO ZA 20-70 KN SAMI NEBO PRONÁJEM ZA 20-30,- EUR OD AGENTUR, FRANCIE ZA 10+8,- EUR, ITÁLIE ZA 29,-EUR. VÍCE RÁD SDĚLÍM NA 723 095 704. MÁM TU I JEŠTĚ I DATOVÉ KARTY Z ITÁLIE A FRANCEI.RÁD DARUJI.

+ MAPA NAVIONICS PRO IPADY... CENA 750,-Kč a nebo 1500,-Kč (HD ROZLIŠENÍ) ZA NÁMOŘNÍ MAPU EVROPY  !! .. VIZ TÉŽ http://www.azyacht.cz/navionix. PŘESNOST POZICE JE 6 METRŮ. I ONA SE NÁM VELICE OSVĚDČILA.

 

ZATÍM NEJVĚTŠÍ ZTRÁTY A POŠKOZENÍ:

-  ZTRACENÉ KOTVA - BAVARIA 32/2006, TROGIR - KVĚTEN 2013  - SILNÉ JUGO A ASI UVOLNĚNÝ ŠEKL A BYLO TO. ŠKODA ZA DLE MÉHO ODHADU 400,- EUR.ALE AC CHARTER SI VZALI 180,- EUR. . PŘEDEJÍT SE DÁ DŮSLEDNOU KONTROLOU, ALE JE TO RADA ALA " PO BITVĚ GENERÁL". SNAD JEN JAK BY SE K TOMUTO POSTAVILA POJIŠŤOVNA YACHT POOL. ŠKODU BY UHRADILA S TÍM ,ŽE SPOLUÚČAST BY BYLA 2 X 50,- EUR. TEDY I TADY BY SE VYPLATILO ŠKODU HLÁSIT A LIKVIDOVAT !

- NECHLADIL MOTOR U BAVARIA 50/2008, BEST SAIL, PALERMO - SICÍLIE -  PŘÍ PŘEDÁNÍ VŠE OK. PO VYPLUTÍ JSME SI VŠIMLI,ŽE Z VÝFUKU NEJDE VODA, ALE PÁRA. VOLALI JSME ZPĚT DO MARÍNY. KONTROLA SÁNÍ POD VODOU, PAK VODNÍ PUMPY. NAKONEC PŘÍČINA BYLA ŠPATNĚ DOVŘENÉ VÍKO (ŠPATNÉ TĚSNĚNÍ) VODNÍHO FILTRU A PŘISÁVANÍ "FALEŠNÉHO VZDUCHU". PO 3 HODINÁCH ODSTRANĚNO. PŘEDEJÍT SE ASI NEDÁ, SNAD JEN KOTROLUJTE ZDA Z VÝFUKU PRAVIDLENĚ VYTÉKÁ VODA.

- ZATÍM NEJHORŠÍ ZKUŠENOST MĚLA POSÁDKA LODI BAVARIA 46/2008 SATRUN Z ACI JEZER OD SAY V TERMÍNU 8.6.-15.6.2013.POSÁDKA SI NEVZALA LOĎ PŘEZ NÁS (MNOHO REKLAMACÍ NÁS VEDLO K TOMU UKONČIT  SPOLUPRÁCI JIŽ V PROSINCI 2012), ALE KAPITÁN SE NA NÁS OBRACEL O RADY A POMOC. LODI NEFUNGOVALY ŽÁDNÉ PŘÍSTROJE (NAFTA,OTÁČKY, WINDMETER, ECHO). DNO BYLO ZAROSTLÉ  TAK, ŽE NA NĚM JÍŽ ROSTLY ŠKEBLE (ČASTO SE ZLOBÍNE, ŽE JE DNO ZELENÉ) A PLACHTY BYLY V TAK ŠPATNÉN STAVU, ŽE JSME ZAJISTILI NA TÝDEN PLACHTY JINÉ OD MARINA HRAMINA CHARTERU Z HRAMINY. VYŠLI NÁM VSTŘÍC, ZA COŽ DODATEČNĚ DĚKUJEME ŹIVKOVI. DOPORUČENÍ JE TADY JASNÉ ! PTEJTE SE NA KVALITU SPOLEČNOSTÍ, A NENECHTE SE ZLÁKAT, SLEVOU 50% NA MARÍNY ČI PODOBNĚ... O CO ÚDAJNĚ ŠTŘÍTE ZA MARÍNY ZAPLATÍTE TVRDĚ ZA KVALITU.

-  NA NAŠÍ PLAVBĚ NA PALGRUŽU 9.3.-16.3.2013 JSME V NOCI NA VRTULI NAMOTALI, NĚKDE U VISU, PLASTOVOU SÍŤKU. PO PŘÍJEZDU POTAPĚČ ZJISTIL. BOHUŽEL TAKOVÝTO PŘÍPAD JE Z KATEGORIE "NENÍ VAŠE CHYBA, ALE VAŠE ZODPOVĚDNOST". CO DOPORUČIT -  POJIŠTĚNÍ. MY MÁME CELOROČNÍ OD YACHT-POOL ZA 160,- EUR. NA TAKOVÉTO PŘÍPADY JE IDEÁLNÍ. VÍCE NA: http://www.azyacht.cz/pojisteni . Honza H.

-  LETOS DALŠÍ PROBLÉM S KORMIDLEM - 18.5.-25.5.2013, HANSE 44 VARIANT/2012, CONTRAVENTO,PUNTA ALA ... KONCEM TÝDNE SE POSÁDCE ZABLOKOVALO PŘI OBJÍŽDĚNÍ CAPE CORSE (SEVER KORSIKY) KORMIDLO ... DÍKY ZKUŠENOSTEM A UMU SKIPERA SE DOSTALA DO BASTIE, KDE ČEKALA NA OPRAVU. TA BYLA VETŠÍHO CHARAKTERU. A TAK  ODTUD POSÁDKA ODJELA TRAJEKTEM DO ITÁLIE DO PUNTA ALA.  LIKVIDACE A VYROVNANÍ SE STÁLE ŘEŠÍ. JE ZDE VE HŘE TECHNICKÁ ZÁVADA NA KORMIDLE, SEHLÁNÍM TECHNIKY VS. NAMOTÁNÍ LANA NA KORMIDLO.  CO ZDE DOPORUČIT -  NIC NEŽ POJIŠTĚNÍ V TOMTO PŘÍPADĚ NEEXISTUJE -  ZKRÁTKA POJISKTA OD YACHT POOL ZA 205,- EUR NA CELÝ ROK JE CESTA KE KLIDNÉ DOVOLENÉ.

- DALŠÍ PROBLÍM S PROPELERE - 6.7.-13.7.2013, LAGOON 400 S2, V PÁTEK PŘI POTÁPĚNÍ SI POSÁDKA VŠIMLA, ŽE CHYBÍ POJISTNÝ ŠROUB NA JEDNOM  ZE DVOU PROPELERU. SPOLEČNOST SUN LIFE BYLA TOMTO INFORMOVÁNA DOPŘEDU.  PO PŘÍJEZDU DO MARÍNY SPOLČNOST NAÚČTOVALA ZA NOVÝ PROPELER  350,- EUR A 50,- EUR POTÁPĚČE, KTERÝ MUSLE PŘIJET A ZKONTROLOVAT. CENA ZA PROPELER NENÍ VYSOKÁ, RESP. JE TO CENA BĚŽNÁ, ALE OTÁZKA JE ZDA POŠKOZENÍ BYLO OPRAVDU POSÁDKOU ZPŮSOBENO. TOTO JE VELICE TÉŽKÉ POSOUZENÍ. FOTKY MÁME, MÁME I PROPELER, KDE JE MALÝ ŠKRÁBANEC. VŠE SE STEJNĚ VŽDY POZNÁ NA PŘÍSLUŠENSTVÍ K VRTULY. POSÁDKA MÝ POCIT, ŽE BYLA SPOLEČNOSTÍ OBRÁNA A ŽE CHOVANÍ BASE MANANGERA BYLA PODIVNÉ. SPOLEČNOST SUN LIFE MÁ NÁZOR OPAČNÝ. CO ZDE DOPORUČIT - POJIŠTĚNÍ YACHT POOL. NIC JINÉHO NA TUTO SITUACI NENÍ.

- ZAPOMENUTÉ BRÝLE NA LODI - ZAPOMENUTÉ BRÝLE ZA 20.000,-KČ SE NAKONEC NAŠLY V KAJUTĚ, KDE ZŮSTALY A DORZILY DHL DO PRAHY. KLIENTOVI BYLY PŘEDÁNY. CENA BALÍČKU DHL BYLA 70,- EUR... TAKŽE NEŽ OPUSTÍTE LOĎ... PROJDĚTĚ JI ZNOVA. VYPLATÍ SE :))


www.zhotoveniwebu.cz | www.studiografiky.cz