Naučte se ovládat loď - vyberte si
z naší nabídky kurzů
Plachtěte a relaxujte
nabízíme více jak 100
různých destinací
I v zimě můžete plachtit v teple
nabízímé Vám více jak 1000 lodí
v Karibiku a Thajsku
Potřebujte více praxe ?
Přihlašte se na naše zdokonalovací kurzy
a přeplavby.
Potřebujte poradit od profesionála?

+420 723 095 704 | Jan Hanzl

1
2
3
Na otázku zda pojišťovat nebo ne je naše odpověď zcela jasná:  ANO POJIŠŤOVAT. Stojí to sice... více
VÍTEJTE NA PALUBĚ AŤ JIŽ MÁTE AMBICE MÍŘIT PŘÍMO NA MOŘE, NEBO CHCETE ZŮSTAT NA JEZERECH ČI... více
POROVNÁNÍ PLACHETNICE A KATAMARANU Plachetnice (Monohull)-výhody    ... více

Obchodní a reklamační podmínky

Přihlášení

Obchodní podmínky
Provozovatelem internetového obchodu (eshopu)  je společnost AZ Yacht Servis-Jan Hanzl se sídlem Púchovská 2/2362, 141 00 Praha 4, IČO: 6903270341 (dále jen prodávající). Vyplněním objednávkového formuláře kupující závazně objednává zboží uvedené v objednávkovém formuláři.
Veškerého zboží v našem e-shopu máme skladem.Zboží expedujeme nejpozději následující pracovní den po obdržení Vaší platby za objednávky. V případě, že zboží v našem skaldu došlo, informujeme kupujícího o případném zdržení v dodávce zboží. Kupující také může kdykoli zavolat na telefon 723 095 704 nebo poslat mail na info@azyacht.cz s dotazem termínu dodání zboží. Průbeh objedávky/platby je takový, že po výběru zboží v našem e-shopu Vám bude obratem zaslána zálohová faktura. Po její úhradě v plné výši do druhého pracovního dne zašleme vybrané zboží. Viz také výše.

Reklamace zboží
V případě zaslání zboží prostřednictvím České Pošty nebo PPL  je kupující je povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s Českou poštou, PPL zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího. Vykazuje li zboží dodaném naším e-shopem reklamovatelnou vadu, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem. Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na výše zmíněné adrese. Oznámení o reklamovaných vadách musí obsahovat: jméno, adresu, telefon, e-mail kupujícího, název zboží, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla. Po bdržení oznámení o závadách prodávající informuje kupujícího o dalším postupu v závislosti na druhu zboží. V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu nebo servisnímu středisku, je zákazník povinen zboží zabalit do originálního obalu nebo do náhradního obalu, který vyhovuje nárokům na přepravu. Podle druhu vady a povahy zboží bude oprávněná reklamace řešena, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, opravou, výměnou,nebo vrácením zaplacené kupní ceny.

Ochrana osobních údajů
Společnost AZ Yacht Charter,s.r.o.  a AZ Yacht Servis respektuje Vaše soukromí a uvědomujeme si nutnost náležité ochrany a zacházení s vašimi osobními údaji. Přesto je někdy nutné, abyste ve vlastním zájmu poskytli našim společnostem některé nezbytné osobní údaje, aby pro vás mohla zajistit požadovanou objednávku. V souladu se zákonem jsme proto povinni Vás požádat o souhlas se zpracováním osobních údajů. Odesláním objednávkového formuláře z našeho e-shopu kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů (dále jen "zákon") společností  AZ Yacht Charter,s.r.o.  a AZ Yacht Servis-Jan Hanzl a jejími partnery za účelem dodání objednaného zboží, vstupování do smluvních závazkových vztahů, marketingové činnosti jakož i pro další účely související s podnikatelskou činností našich společností. Kupující poskytuje souhlas v rozsahu údajů uvedených v formuláři na dobu neurčitou až do jeho písemného odvolání. V souladu s § 12 zákona máte právo na poskytnutí informace o osobních údajích o Vás zpracovávaných a další práva uvedená v § 21 zákona.


www.zhotoveniwebu.cz | www.studiografiky.cz