Naučte se ovládat loď - vyberte si
z naší nabídky kurzů
Plachtěte a relaxujte
nabízíme více jak 100
různých destinací
I v zimě můžete plachtit v teple
nabízímé Vám více jak 1000 lodí
v Karibiku a Thajsku
Potřebujte více praxe ?
Přihlašte se na naše zdokonalovací kurzy
a přeplavby.
Potřebujte poradit od profesionála?

+420 723 095 704 | Jan Hanzl

1
2
3
Všeobecně zde mluvíme  především o pojištění kauce. Na otázku zda pojišťovat nebo ne je naše... více
VÍTEJTE NA PALUBĚ AŤ JIŽ MÁTE AMBICE MÍŘIT PŘÍMO NA MOŘE, NEBO CHCETE ZŮSTAT NA JEZERECH ČI... více
POROVNÁNÍ PLACHETNICE A KATAMARANU Plachetnice (Monohull)-výhody    ... více

Obchodní a reklamační podmínky

Přihlášení

Obchodní podmínky
Provozovatelem internetového obchodu (eshopu)  je společnost AZ Yacht Servis-Jan Hanzl se sídlem Púchovská 2/2362, 141 00 Praha 4, IČO: 6903270341 (dále jen prodávající). Vyplněním objednávkového formuláře kupující závazně objednává zboží uvedené v objednávkovém formuláři.
Veškerého zboží v našem e-shopu máme skladem.Zboží expedujeme nejpozději následující pracovní den po obdržení Vaší platby za objednávky. V případě, že zboží v našem skaldu došlo, informujeme kupujícího o případném zdržení v dodávce zboží. Kupující také může kdykoli zavolat na telefon 723 095 704 nebo poslat mail na info@azyacht.cz s dotazem termínu dodání zboží. Průbeh objedávky/platby je takový, že po výběru zboží v našem e-shopu Vám bude obratem zaslána zálohová faktura. Po její úhradě v plné výši do druhého pracovního dne zašleme vybrané zboží. Viz také výše.

Reklamace zboží
V případě zaslání zboží prostřednictvím České Pošty nebo PPL  je kupující je povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s Českou poštou, PPL zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího. Vykazuje li zboží dodaném naším e-shopem reklamovatelnou vadu, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem. Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na výše zmíněné adrese. Oznámení o reklamovaných vadách musí obsahovat: jméno, adresu, telefon, e-mail kupujícího, název zboží, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla. Po bdržení oznámení o závadách prodávající informuje kupujícího o dalším postupu v závislosti na druhu zboží. V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu nebo servisnímu středisku, je zákazník povinen zboží zabalit do originálního obalu nebo do náhradního obalu, který vyhovuje nárokům na přepravu. Podle druhu vady a povahy zboží bude oprávněná reklamace řešena, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, opravou, výměnou,nebo vrácením zaplacené kupní ceny.

Ochrana osobních údajů
Společnost AZ Yacht Charter,s.r.o.  a AZ Yacht Servis respektuje Vaše soukromí a uvědomujeme si nutnost náležité ochrany a zacházení s vašimi osobními údaji. Přesto je někdy nutné, abyste ve vlastním zájmu poskytli našim společnostem některé nezbytné osobní údaje, aby pro vás mohla zajistit požadovanou objednávku. V souladu se zákonem jsme proto povinni Vás požádat o souhlas se zpracováním osobních údajů. Odesláním objednávkového formuláře z našeho e-shopu kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů (dále jen "zákon") společností  AZ Yacht Charter,s.r.o.  a AZ Yacht Servis-Jan Hanzl a jejími partnery za účelem dodání objednaného zboží, vstupování do smluvních závazkových vztahů, marketingové činnosti jakož i pro další účely související s podnikatelskou činností našich společností. Kupující poskytuje souhlas v rozsahu údajů uvedených v formuláři na dobu neurčitou až do jeho písemného odvolání. V souladu s § 12 zákona máte právo na poskytnutí informace o osobních údajích o Vás zpracovávaných a další práva uvedená v § 21 zákona.


www.zhotoveniwebu.cz | www.studiografiky.cz